vrijdag 4 februari 2011

citaat van de dag

"Kunst is niet de weerspiegeling van de werkelijkheid, het is de werkelijkheid van die weerspiegeling."
- Jean-Luc Godard, Frans filmregisseur 1930-??


"Jij met je weerspiegelingen...", stuurt mijn vader me net door. 
  
Weerspiegeling doet me denken aan mijn grafiekopleiding op Sint-Lucas.  Vooral tijdens mijn kandidaturen heb ik gewerkt rond het thema reflecties.  In het bijzonder weerspiegeling in het water.  
Vanuit de opleiding muzocoach denk ik ook aan "Face in(to) te mirror", de vorige les beeld en aan de "Nouvelle Vague" uit onze les drama met accent van gisteren.   




1 opmerking:

  1. Heel boeiend jouw verhaal.
    Heb je al iets met die weerspiegelingen gedaan?
    Alvast een prachtbaby zeker?? Ook een weerspiegeling van mama en papa?
    Via deze reactie alvast heel veel geluk met de baby!!!!

    BeantwoordenVerwijderen