maandag 16 mei 2011

MediaMiserie

Donderdag: Media, I like it!  Ik heb een enorme drive. Ik begin media echt heel tof te vinden. Een dankbaar medium...


Vrijdag (de dertiende).  Al mijn werk van donderdag weg.  Hoe kan dat nu?  Ik dacht nog "ideaal, zo'n blog, moet je geen back-up meer maken, dat kan toch niet weg..."  Ik denk dat het nog terug zal komen en focus me andere zaken.  Namelijk een geluidsfragment van mac (coachgesprek) op pc trachten te beluisteren.  Het lukt maar niet en uiteindelijk een mac kunnen lenen... Ik ben al een hele dag tijd aan 't steken in media en techniek, zonder resultaat.  Pfff...

Vrijdagavond.  Tijd om te checken hoe dat nu zit met mijn blog.  Alles weg.  Ik droom toch niet dat ik zoveel gewerkt heb? Tot ik op mijn dashboard wel effectief mijn artikels terugvind.  Als ik erop klik kan de pagina niet gevonden worden.  Misschien ligt het aan mijn computer.  Ik vraag aan Sarah om mijn blog te checken.  Laatste berichten van woensdag.  Hoe kan dat nu?  Ik bel verder.  En verder. Uiteindelijk blijkt het een probleem van blogger.  Blogger tracht het probleem op te lossen, nog een dagje geduld...

Vrijdagnacht.  Opgeven of mijn frustratie kanaliseren?  Ik maak een kabouter Wesley - verhaal over mijn media-ervaring van de dag.  (De teneur kan je je al inbeelden)  Ik amuseer me ermee.  Als ik al mijn afbeeldingen wil invoegen blijken álle afbeeldingen door server geweigerd.  Ik zoek en zoek... en uiteindelijk, ik geef het op.

Zondag.  Ik probeer opnieuw.  Het wil maar niet lukken. Ik denk dat het aan de afbeeldingen ligt.  Tot ik 's avonds fotobestanden probeer op te laden die ik al eerder gepost heb.  Ook "door server geweigerd".  Hoe kan dat nu?  Wat moet ik doen?  Zijn er nog die dat hebben... Heeft blogger zelf iets veranderd?

Ik weet het niet meer...

Of heeft de computer eindelijk ontdekt... oei 't is "Willemien Vanhaverbeke", zorgen dat dit niet lukt?  Ik begon nu het gevoel te hebben er iets van te beginnen kennen.  (jaja, ik blijf voorzichtig)  Ik kom de meest stomme dingen tegen als ik met media werk.  Ben er vroeger nog in geslaagd een computer te laten ontploffen.  Maar nu... ik weet echt niet wat er aan de hand is.


Maandag.  Het lukt echt niet.


Help!  Hoe kan ik foto's uploaden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten